Aftellen kan nu echt! - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Nori Oost - WaarBenJij.nu Aftellen kan nu echt! - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Nori Oost - WaarBenJij.nu

Aftellen kan nu echt!

Door: Nori Oost

Blijf op de hoogte en volg Nori

17 November 2013 | Nederland, Julianadorp

Alle spullen zijn in huis, voorbereidingen getroffen, ik ben er klaar voor!
Over 60 dagen land ik in Sydney!
Ik ben van plan om eerst een half jaartje aan het werk te gaan, en dan een half jaar te reizen door Australie en Nieuw Zeeland.
Gelukkig heb ik in deze 60 dagen de kerstdagen, oud en nieuw, en leuke dingen gepland staan.
De tijd zal dus snel gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Julianadorp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2015

Op naar het volgende avontuur!

06 Oktober 2014

Back to Brissy

22 Augustus 2014

Darwin my Darling

06 Juli 2014

Van Brisbane naar Alice Springs en Darwin

20 Juni 2014

3 weekjes Brisbane!
Nori

Actief sinds 17 Nov. 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 9028

Voorgaande reizen:

17 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: