3 weekjes Brisbane! - Reisverslag uit Springbrook, Australië van Nori Oost - WaarBenJij.nu 3 weekjes Brisbane! - Reisverslag uit Springbrook, Australië van Nori Oost - WaarBenJij.nu

3 weekjes Brisbane!

Blijf op de hoogte en volg Nori

20 Juni 2014 | Australië, Springbrook

Hallo allemaal!
Er zijn weer een aantal beslissingen genomen, dus weer tijd voor een nieuw verslag!
Toen ik de laatste keer schreef was ik net terug van de boerderij, erg moe en ook een beetje verdrietig over hoe het allemaal gelopen is daar.
Een paar weekjes rust, lol en niks doen hebben me goed gedaan :)
Ik ben er weer klaar voor om verder te gaan!
Ik kijk nu met een goed gevoel terug op mijn avontuur op the farm.
Zo veel geleerd, en zo veel gedaan!
Vorige week dinsdag was Judy (Richards mum) ook in Brisbane.
We hebben geluncht en wat winkels gekeken. Ze heeft sorry gezegd, dus nu is het voor mijn part weer goed. Ik ben nogsteeds welkom! haha

Verder heb ik afgelopen week voor een dagje een auto gehuurd samen met Dionne en Mandy. Dionne kende ik al van vorige keer in brisbane, en Mandy is een nederlandse vriendin van haar.
We zijn met zn 3en een dagje naar Noosa geweest :) was erg gezellig.
De rest van de tijd nog een paar keer met Mandy en Dionne de stad in geweest.
Ook heb ik gelunched met Kylie en de kids. Op haar huis ga ik in September passen.

En natuurlijk heb ik plannen gemaakt!
Ik zag het nu niet zitten om weer meteen een baatje te zoeken. Ik heb het idee dat ik nog helemaal niet zo veel van het land heb gezien.
Daar gaat komende Zondag verandering in komen :)
Zondag de 22e vlieg ik van Brisbane naar Alice Springs, daar ga ik samen met Janouska (een ander nederlands meisje, die ik heb leren kennen in Sydney) een tour doen van 3 dagen.
Dan zien we de Uluru, Kings canyon, slapen in een swag en worden waarschijnlijk opgegeten door de muggen.. :)
Na die 3 dagen zijn we nog een nachtje in Alice Springs, en gaan dan de volgende dag met de Gahn trein naar Darwin.
Dat treinritje duurt 24uur, en scheint heel mooi te zijn! ben benieuwd :)
Als we dan aankomen in Darwin gaat Janouska na 3 dagen door naar Bali om daar een vriendin op te zoeken.
Ik denk dat mijn spaarrekening tegen die tijd echt heel erge honger heeft.. Dus ik ga daar maar eens op zoek naar werk! haha
Weer een nieuwe omgeving, nieuwe mensen, ronde en kansen.
Kylie vertelde mij dat haar zus in Darwin woont, dus die wilde mij volgens haar wel rondleiden!
Ook tips gekregen over leuke markten en dingen die ik daar echt moet doen.
Ik ga me wel vermaken denk ik zo!

Midden Augustus kom ik weer terug naar Brisbane, en hoop hier dan een baantje te vinden.
Ik ben nu ook aan het na denken om een work en holliday visum aan te vragen voor Nieuw Zeeland.. Maar hoe en wanneer weet ik nog niet..

Dat was het weer voor deze keer, jullie zijn weer helemaal bij :)
Tot de volgende keer!
Liefs en Xx Nori






  • 20 Juni 2014 - 06:46

    Lisa:

    Leuke plannen, Noortje! En wat goed dat je het uit hebt kunnen praten.

  • 20 Juni 2014 - 08:04

    Eva :

    Dat klinkt echt super gaaf! Heel veel plezier!

  • 20 Juni 2014 - 08:41

    Roelanda:

    Hey Nori, volg je hart en al je dromen komen uit!! Geniet ervan! xx

  • 20 Juni 2014 - 12:34

    Sarah:

    Hi Noor! Een swag slaapt heerlijk onder de sterrenhemel! Overdag zal je waarschijnlijk dat vliegennetje voor over je hoofd moeten gebruiken! Maak je een foto! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Springbrook

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2015

Op naar het volgende avontuur!

06 Oktober 2014

Back to Brissy

22 Augustus 2014

Darwin my Darling

06 Juli 2014

Van Brisbane naar Alice Springs en Darwin

20 Juni 2014

3 weekjes Brisbane!
Nori

Actief sinds 17 Nov. 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 9038

Voorgaande reizen:

17 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: